WEST MEDIA FORUM 2018

Медіа-ніші: як редакціям здобувати довіру, популярність і гроші
15 грудня 2018 / Адреналін Сіті

Header Background
Текстовий розділ


WEST MEDIA FORUM – це традиційний захід для спілкування журналістів у Луцьку.


WEST MEDIA FORUM має на меті розвиток локальних ЗМІ, напрацювання ефективних управлінських практик, поширення досвіду створення економічно вигідного та успішного місцевого медіа.  
Image

Кому корисно відвідати?

Медіа-менеджерам, власникам змі, журналістам
маркетологам,
PR-менеджерам
 менеджерам з реклами
Підприємцям

Чим корисно?

Money

Ідеї, рішення та інструменти
для монетизації ЗМІ

Marketing

Як скористатися медіа для ефективного просування бренду

trend

Новинки на ринку реклами та комунікації

networking

Можливість знайти надійних партнерів для розвитку бізнесу

Спікери

Team Member
Остап Дроздов

Сучасна журналістика: вдумливість vs плебеїзація

Team Member
Андрій Голуб Голуб

Як створювати небанальні тексти на базі соціології

Team Member
Тетяна Пушнова

Аудиторія нішевого медіа: як написати її портрет і не помилитися

Team Member
Андрій Яніцький

Як написати книгу-розслідування паралельно з основною роботою: покрокова інструкція

Team Member
Тетяна Микитенко

Один у полі воїн? Як альтернативний погляд на звичне відкриває нові можливості

Team Member
Наталія Міняйло

Спецпроекти у ЗМІ: від соціальної відповідальності до експертності. І трішки хайпу

Team Member
Сергій Штурхецький

Перше, друге і компот: журналіст Сергій Штурхецький розповів про фуд-журналістику

Team Member
Ірина Батуревич

Як масштабувати медіа не виходячи з ніші від регіонального контексту до міжнародного

Team Member
Віталій Ляска

Навіщо потрібен друкований історичний журнал в епоху «цифри»

Team Member
Віталій Голубєв

Заробляють усі: чому про монетизацію мають думати і журналісти

Програма

00:00 - 00:00
Спікер
Остап Дроздов

Сучасна журналістика: вдумливість vs плебеїзація

00:00 - 00:00
Спікер
Андрій Голуб Голуб

Як створювати небанальні тексти на базі соціології

00:00 - 00:00
Спікер
Тетяна Пушнова

Аудиторія нішевого медіа: як написати її портрет і не помилитися

00:00 - 00:00
Спікер
Андрій Яніцький

Як написати книгу-розслідування паралельно з основною роботою: покрокова інструкція

00:00 - 00:00
Спікер
Тетяна Микитенко

Один у полі воїн? Як альтернативний погляд на звичне відкриває нові можливості

00:00 - 00:00
Спікер
Наталія Міняйло

Спецпроекти у ЗМІ: від соціальної відповідальності до експертності. І трішки хайпу

00:00 - 00:00
Спікер
Сергій Штурхецький

Перше, друге і компот: журналіст Сергій Штурхецький розповів про фуд-журналістику

00:00 - 00:00
Спікер
Ірина Батуревич

Як масштабувати медіа не виходячи з ніші від регіонального контексту до міжнародного

00:00 - 00:00
Спікер
Віталій Ляска

Навіщо потрібен друкований історичний журнал в епоху «цифри»

00:00 - 00:00
Спікер
Віталій Голубєв

Заробляють усі: чому про монетизацію мають думати і журналісти

Організатор 

  • Client Logo

Партнери

  • Client Logo
  • Client Logo
  • Client Logo
  • Client Logo
  • Client Logo